Хитно! На Косову и Метохији вечерас ухапшена два руска новинара!

СРБски ФБРепортер

slika_1305НАЈНОВИЈА ВЕСТ: 

Извор: иКос.рс

У изјави Звонка Михајловића за портал иКос.рс речено је:

„Новинари су дошли на Косово и Метохију како би направили причу о проблемима Срба на овом простору као и о нападима који су уперени против њих. Новинарима сам обезбедио смештај у Великој Хочи и они су требали данас и сутра да бораве у општини Ораховац. Приликом изласка из једне винице у Великој Хочи на путу ка српској породици коју су хтели да интервјуишу зауставили су нас 4 полицајаца, два у униформи и два у цивилу. Приликом легитимисања видели су да новинари немају визе у пасошима и одмах су их привели у полицијску станицу у Ораховцу док су мени узели документа и наложили ми да дођем у полицијску станицу и дам изјаву. Од тог момента ја губим сваки контакт са пријатељима из Русије и у полицијској станици су нас држали више од 2 сата. Након тога су ми…

View original post 413 more words

Оставите одговор

