Kaj je to Logosinteza?

psihofiza

Ko sem objavila, da sem postala terapevt še ene smeri terapije, sem poleg čestitk in lepih želja dobila tudi veliko vprašanj, kaj Logosinteza sploh je, kako deluje, za koga je primerna… Zato sem strnila najbolj pogosta vprašanja in nanje bolj obširno odgovorila. Če sem pa kaj pozabila ali spustila, pa le pogumno na dan z dodatnimi vprašanji!

Kaj je Logosinteza?

Logosinteza (LS) je smer v psihoterapiji, ki se posveča iskanju vzrokov težav, ki jih ima posameznik v življenju. Morda se sliši to samoumevno, toda presenetljivo veliko terapij se pravzaprav posveča posledicam, jih kategorizira ter uči klienta, kako naj z njimi živi. Ravno zaradi te svoje učinkovitosti, me je smer tako pritegnila.

Po principu LS imamo poleg telesa in uma tudi energijo, ki nas lahko spodbuja ali omejuje. Če nas omejuje, zaradi tega trpimo. Omejuje nas zaradi disociacije in introjektov. Disociacija pomeni, da smo se od določenih stvari, ki so se…

View original post 531 more words

Оставите одговор

