Ubuntu Telefon

Super

Misli i zabeleške...

Pre nedelju dana, dobio sam (napokon) telefon koji sam naručio.

U pitanju je BQ Aqaris E 4.5 Ubuntu Edition.

E, sad, zašto „napokon“? Pa, naravno da ne isporučuju za Srbiju, te sam morao da se dovijam kako znam i umem kako bi mi stigao ovde. Doduše, da ne budem previše kritičan odmah na početku: u prepisci sa proizvođačem, rečeno mi je da rade na tome da proradi isporuka i za nas. Koliko bi čekao je već diskutabilno.

Toliko o tome, a sada je red, posle nedelju dana korišćenja telefona da napišem koju reč o iskustvu sa njim.

U paketu mi je stigao telefon i maskica koju sam naručio uz njega. Nije bilo trenutno na lageru baš Ubuntu maska (razlika je samo u odnosu na ovu koju sam naručio što na Ubuntu maski postoji i kružni otvor kako bi se video kruga sa početnog ekrana) pa sam uzeo standardnu masku…

View original post 1.136 more words

Оставите одговор

