Intervjuisala me Rada

NEGOSLAVLJE

Naša Rada, moja Rale, Fejsbuk i blog drugarica Rada Čeh, intervjuisala me je za svoj blog Moje zbrkane misli.

Intervju možete pročitati ovde, a naslov mi je- Novinar, bloger i čuvar zaplanjske tradicije.

Zahvaljujem se Raletu. Na njenom blogu možete naći puno interesantnih tekstova na temu ljubavi i života, posla i besposlice, položaju invalida, njena razmišljanja o određenim pojavama u životu… pa vam toplo preporučujem da mu posvetite pažnju.

View original post

Оставите одговор

