Суперсоничну летелицу развијали смо од 1982, смислили смо авион бољи чак од „Ф-16”!

СРБски ФБРепортер

КАДА је јуна 1991. на Париској изложби авиона “Бурже” командант Југословенског рат­ног ваздухопловства, ге­­нерал Звонко Јурјевић, партнерима из Француске авио-индустрије саопштио да Југославија дефинитивно одустаје од развоја и производње вишенамен­ског надзвучног авиона НА, из ока госпође Голд­штајн, која је у име Француза водила преговоре, кренуле су сузе. Ни југословенском генералу Сави Пустињи, директору програма „НА“, који о томе данас сведочи за “Новости”, није било лако, иако је још раније знао да ће на пројекат бити стављена тачка.

29. 12. 2014. СРБИ НА ОКУП/НОВОСТИ, за ФБР приредила Биљана Диковић

savo-pustinja_620x0

А све је почело 1982. године, одмах после завршеног посла на “орлу”. У тренутку када је НА обустављен на њему је ра­дило више стотина врхунских стручњака. Било је планирано да првих пет прототипова (три једноседа и два двоседа) полете 1995, а да серијска производња почне 1999.

За потребе Југословенског ваздухопловства предвиђена је набавка 200 летелица “НА”, до 2009. године. Ваздухопло­вна индустрија…

Погледај оригинални чланак 987 more words

Постави коментар